19 sierpnia 2013

Rozdział 4

Dream Notebook: Wakacyjne ryzyko

Mama i Kali umawiali się coraz częściej. Alę i resztę przyjaciół bardzo to cieszyło. Jednak działo się coś jeszcze, co niepokoiło bohaterkę. Amm i Aduś. Spotykali się prawie codziennie, nikt nie wiedział co tam robili, a jeśli Ala zapytała się o to swojej przyjaciółki, ona zaraz zmieniała temat. Podobnie było z Aleksem i Adusiem. 
Para zakochanych nastolatków postanowiła wytropić co tam się tak naprawdę dzieje.  Pewnego wieczoru, kiedy Aduś wyszedł z domu odpicowany jak nigdy, bohaterowie wyczuli, że coś jest nie tak i udali się za nim. Ich przeczucia się potwierdziły. Na jednej z ławek w parku siedziała Amelia, rozglądając się. 
- Aduś.. jak ty wspaniale dziś wyglądasz! - krzyknęła Amm. 
- Bo dziś jest wspaniały dzień. Długo się nad tym zastanawiałem, ale teraz już wiem..- zawiesił głos. 
- Ale co wiesz? 
- Wiem, że się w tobie zakochałem. Czuję się głupio, bo sam nagadywałem na moją siostrę i Aleksa, że ta różnica wieku i w ogóle. Jednak teraz wiem, że wiek to tylko głupia liczba i nie gra on żadnej ważnej roli. 
- ... 
- Amm.. powiedź coś. 
- ...
- Proszę... Zostaniesz moją dziewczyną?- zapytał skrępowany, klękając przed nią i wręczając jej śliczny łańcuszek z serduszkiem ze srebra. 
- Boję się co powie Ala. 
I w tym momencie pojawiła się właśnie ona. Trochę wściekła a trochę szczęśliwa.
- Czy ja o czymś nie wiem?
- Ala.. ja ją kocham i nic tego nie zmieni. ty też tak miałaś z Aleksem. Zrozum mnie i nie stój nam na przeszkodzie. 
- Niech wam będzie. - odpowiedziała Ala i odeszła.  

7 komentarzy:

Witam serdecznie na blogu ;3
Jeśli Ci się spodobał to zapraszam do obserwowania : )
Obserwowanie = Obserwowanie ; d ; **

Pozdrawiam ; 3

Blogger Gadgets